duminică, 2 martie 2008

Undo

Baba mea s-a lasat adulata de pretextul escapadei, si doar vremea de afara mi-a mai dat sperante ca anul acesta va fi cu mult soare. In rest, am avut o zi destul de confuza, cu prea multe flori in jur, uneori chiar cu prea multa lume. Ziua Martisorulu' a aratat un raport de 14/10 = ore de calatorie/ore "terestre", de mers pe asfalt. Acum incerc sa imi justific prin oboseala acest fiasco emotional al zilei, fara sa ma blamez decat pe mine.As vrea sa dau "undo"!

Am invatat, totusi, ca orice surpriza isi are riscurile ei, indiferent de o reactie pozitiva pe moment a celui surprins. Aveti grija, nu va ambalati sa creati emotii prea puternice semenilor, fiindca impactul prea 'violent' cu inculpatul risca sa distruga momentul regasirii. Mai mult nu comentez, insa am invatat ceva important astazi(a se citi "ieri"), si ma bucur ca am inceput sa prind la minte inca din prima zi a lunii.

Se va lasa bruma pe sub seninul instelat de afara, iar drumul pe care l-am parcurs si cu mintea si cu sufletul se va vedea doar ca o pulbere de stea in vartejul Caii Lactee. Astept ploile din luna lui Marte, ploi de stele si de ingeri.

Niciun comentariu: