vineri, 28 martie 2008

Dimineaţă ...de/în formă!

M-am trezit numărând orele până mâine dimineaţă, şi îmi dau seama că în mintea mea evenimentul capătă proporţii. Am primit, cu dedicaţie, un test de măsurare a 'tensiunii interne', adică a nivelului de cofeină, test care a demostrat că sunt "Productive Worker, Jittery" în dimineaţa asta. Poate încercaţi şi voi...


The Caffeine Click Test - How Caffeinated Are You?
Created by OnePlusYou

P.S. Nu pot să mă abţin să povestesc ce vis ciudat am avut azi-noapte.Parcă era 'Ziua bărbatului' şi se dădea liber la şcoală; fetele trebuiau să adune toţi băieţii din oraş pe giratorul din centru, ca mai apoi să le facă urări de bine şi sănătate şi să le cânte 'Deşteaptă-te, române' . Nu ştiu ce a ieşit , dar m-am trezit amuzată şi sper să am a funny day şi în continuare.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sicer testul mi se pare o porcarie mare de tot ... adik mie mi-a iesit nivel aproape maxim si n-am baut decat o cafea azi. Plus ca sunt sigur ca daca as fi mancat un Mars cu 10 min inainte as fi click-uit mai rapid. :))) chestia asta mi-a amintit de mitu' ala ca baietii pot misca degetul aratator mult mai rapid decat fetele :)) .. [se pare ca natura si-a facut datoria si aici :))))))))]