marți, 18 martie 2008

Doua ganduri

Probabil ca ati simtit pana acum ca timpul v-a alungat din cale rabdarea. Eu asta simt la fiecare inceput de saptamana, dupa ce puterea de initiativa a zilei se rasufla. Dupa fiecare elan de schimbare, de mai bine, de altceva care prinde contur in mintea mea, simt cum o parte neputincioasa a fiintei ma tradeaza, incat nu mai pot sa ma conformez mie. Am avut azi multe ganduri de 'altceva', inecate in neajunsul de a fi doar eu cea care decide pentru urmatorul pas.

Am cautat tacere sub cuvant, am gasit litera si consolare in vorba scrisa a unui cantec de noapte. M-am plecat in fata cartii cu pagini de luna botzita si am rupt chipul mazgalit al fetei cu ochiul verde. I-am intrebat privirea mototolita daca se recunoaste in pacat. Nu stiu cand imi va raspunde.

Niciun comentariu: