joi, 20 martie 2008

Mica înţelegere

Gând de mov, şi zi spânzurată de clepsidră...ochi întors!
Cerşetor pe-un colţ de pod, unde gândul s-a împiedicat de milă, Sufletul s-a aşezat şi stă la taifas cu Mâine.
- Mai stai sau mai vină, dar lasă-mă să răsuflu, din tot plămânul meu de Suflet.
- Nu jucăm Bambilici, sunt doar o zi pentru tine, şi un mic spion pentru My Fair Black Lady...aştept ordine, nu primesc şpagă!
- Dacă ne înţelegem aşa... cu o doză mai mare de vise, cu o după-amiază în puf şi o seară de pomină, merge? Mă împrumut eu şi tot fac rost pentru tine, că de!...ne aşteptăm de mult.
- Eu nu înţeleg ce vrei de la mine, băi 'Flet! Eu ţi-am zis de omenie de timp, că trebuie să îţi dau semnale că eşti în întârziere. Ştiu că vrei să stai flexat, să leneveşti şi să comentezi când ţi se face observaţie, dar eu îmi pierd contractul dacă accept compromisuri dintr-astea.
Pe unul, odată l-am lăsat să huzurească 'all I long'. Bă, da' şi când a venit Şefa-n control, şi a început ăla să aibă bufeuri, cine crezi că a fost tras la răspundere? D'aia-ţi zic: nu mă mai bag în aşa ceva, că n-am chef să fiu scos din nou în careu...Vezi, dacă ţii neapărat, tratează direct cu Ea, şi atunci ne înţelegem altfel.
- Mă, nu tot tu spuneai că Ea n-are niciodată program la birou, acasă un' s-o caut? Şi drept de mine n-o să poată cosi la noapte, crezi că acceptă ia ponturi dintr-astea?! La Dânsa nu merge cu doi trandafiri şi o cutie de tămâie, trebuie ceva ca lumea, şi trebuie să mă programez din timp.
- Vezi, ai zis o chestie deşteaptă:să te programezi din timp, asta să faci! Lasă tu pile, vise şi alte marafeturi, că poţi foarte bine să te descurci şi singurel. Uite, mai stăm de vorbă, îţi zic eu când e situaţia mai albastră, dar you stay tunned! Vorbim când sunt şi eu mai fresh, că acum abia am intrat pe tură şi e nasol traficul...Baftă la ce ziceai că o să-ţi aducă văr-miu!
- Mulţam, mai dau o tură şi mă bag la vise!

Niciun comentariu: