sâmbătă, 29 martie 2008

Antisimbolism

Sub proaspăta impresie a olimpiadei, estompată(sau nu!) de un somnic de după-amiază, vă mărturisesc că am n-avut revelaţia rezolvării subiectului I, nici măcar după ce l-am consultat pe Bacovia însuşi. Anti-"antisimbolismul" pe care îl urzesc de când am ieşit din sala de concurs prinde acum proporţii, cu atât mai mult cu cât telefonul să încăpăţânează şi nu sună...Bine, acum, dacă o iau în mod raţional, nu ştiu de ce aştept rezultatul, dar probabil e acea formă de self-sadism, care merge mână-n-mână cu spleenul bacovian, o plăcere mentală provocată de un eşec programat.

În schimb, tot respectul pentru subiectul II, deşi...mna...compunere despre carte am avut de făcut şi într-a 5-a la locală. Fragmentul memorialistic mi-a reiterat sforţările care au zămislit recenzia pentru precedentul concurs. Evident că am rămas în sfera deşertică, şi tot aşa mi-am construit şi discursul liber....bineînţeles, cu mult patetism şi înclinaţii filosofice care să stoarcă lacrimile doamnelor corectoare sau epatarea reflexivă domnilor. Acum ce-o fi o fi...pregătesc planul de bătaie pentru săptămâna viitoare, fără a uita să(-mi) menţionez că AMR bac=85 de zile, ştiind că sunt în urmă cu fix 13 variante la fiecare materie.
Comunic ASAP rezultatul la ceea ce s-a numit olimpiada 2008.

Niciun comentariu: