marți, 4 martie 2008

Somn

Asa cum anticipasem, inceputul saptamanii mele a stat sub semnul unei epuizari mai mult decat fizice. Daca ar fi fost doar obstacolul asta, as fi putut avea mai multe de spus, m-as fi intors altfel catre mine. Cert este ca m-am resemnat, realizand in acelasi timp cat de mult face sa ai pe cineva caruia sa i te destainui....cine se simte merita multumiri.

Acum, intr-o stare de veghe intinsa cu mult peste miezul noptii incep sa visez la rasfatul pernutei. Tocmai adineaori, citind si ziarul de maine, am gasit un articol dragut despre felul in care te poate caracteriza pozitia in timpul somnului.

De mica ma obisnuisem sa dorm 'covrig', si stiam ca intr-adevar asta imi da siguranta; de curand, am inceput sa adorm si pe partea stanga. Iata caracterizarea pentru acestea:

"Cei care dorm ghemuiţi sau în aşa-zisa poziţie fetală sunt caracterizaţi drept persoane sensibile, care au nevoie crescută de iubire, protecţie, căldură. Somnul în poziţie ghemuită arată o stare de retragere în sine, dar nu ca în cazul procesului de introspecţie, ci apare din nevoia de autoprotejare de mediul extern.

Aceasta este una dintre cele mai frecvente poziţii de dormit, fiind însă adoptată mai degrabă de femei decât de bărbaţi. Oricum, cei care dorm astfel tânjesc după siguranţă şi intimitate. Uneori sunt timizi, însă disimulează această stare şi se prezintă celor din jur sub masca unor persoane puternice.Cei care se confruntă cu stări de deprimare, singurătate, abandon, trăite la intensităţi mari, pot începe la un moment dat să doarmă ghemuiţi(...)

Dormitul lateral este caracterizat în funcţie de partea aleasă. Cei care preferă partea stângă sunt raţionali, înclinaţi spre logică şi analiză. Sunt calmi, nu doresc să fie în centrul atenţiei, sunt generoşi, amabili şi ştiu să-şi facă prieteni. Sunt persoane de încredere şi se adaptează uşor situaţiilor noi."

Ma asteptam ca descrierea sa furnizeze generalitati particulare mie, dar de data asta chiar s-a nimerit. Merita sa imi reanalizez tendintele in materie de nani. de asta data pe viu.......ZzZzZzZ

Luna Amara -Somn






[o melodie care ma lasa intotdeauna fara cuvinte...P.S."sa stii ca totusi mi-as dori sa mai ascultam impreuna chiar pentru ultima oara cantecul asta. Somn lin!"

Niciun comentariu: