vineri, 29 februarie 2008

Inca o zi

Cu o zi in plus anul asta n-am simtit ca am amanat venirea oficiala a primaverii, ci chiar am simtit ca timpul ne-a facut tuturor un favor adaugand o zi in calendar, macar asa la patru ani. Daca ar fi sa ma gandesc mai intens, as realiza ca n-am valorificat-o foarte mult, incat sa o numesc o zi plina. Sfarsitul ei va aduce doar o 'sweet ecape', care sa-mi intareasca elanul pentru luna care incepe.
Mi-am pregatit martisoarele, partea cea mai importanta a bagajului meu. In rest, as avea nevoie de mai multa incredere in rucsac. Dangerous city, dangerous people!
Mi-am ales baba, ca sa pastrez ritualul, asa ca ziua de maine, 1 Martie, imi va aduce o previziune a norocului meu de peste an. Nadajduiesc intr-o zi cu soare, cu chef de shopping si cu oameni dragi aproape.

Niciun comentariu: