luni, 4 februarie 2008

Retro



Ma gandeam adineaori la cat de usor ne putem preface sau mima o stare de spirit, la cat de des ne putem schimba mastile de-a lungul unei singure zile. Cred, insa, ca orice grimasa falsa ne schimba putin credibilitatea fata de noi insine. Mi-am pierdut uneori increderea in mine, din cauza unei minciuni "de expresivitate" si am recapatat-o doar dupa ce am reusit sa zambesc sincer si fara remuscari. As avea ganduri indreptatite pentru a ma preface in situatii cotidiene, mai mult sau mai putin oficiale, dar n-as face-o zambind. Mai degraba o vorba spusa pentru a ma eschiva sau pentru a salva situatia, decat un chip senin si cu dureri ascunse. As arata ca o "diva" injectata cu botox, careia nu i se mai vad pliurile fetei. Daca as ajunge in situatia de a-mi masca ridurile, as apela mai degraba la photoshop. Dar cum pozele pe care le-am postat acum sunt in stil retro, sa nu va inchipuiti ca sunt in vreun fel modificate , ca doar in anii 50 nu erau foarte raspandite asemenea tehnici. A fost foarte frumos sa ma intorc putin in timp, si cum e vacanta si am mai mult timp liber, voi mai repeta experienta in decursul saptamanii.

Niciun comentariu: