marți, 26 februarie 2008

Siesta

Am facut o adevarat pasiune pentru somnul de dupa-amiaza, si o spun acum chiar din perspectiva unui proaspat-trezit din siesta. Somn de frumusete, de oboseala sau de compensare a insomniilor, ceasul acela de semiveghe ma ajuta mult sa imi revigorez si buna dispozitie. Ce imi place mai mult in ultimul timp e faptul ca reusesc sa visez si la pranz si, fiindca nu dorm foarte adanc, pot interveni constient in visele mele. Asa ca le pot modela oarecum, mai ales ca sunt foarte apropiate de viata reala; sunt ca o compensare imediata a ceea ce n-am realizat pana atunci in decursul zilei.

Uite asa, noul meu hobby e benefic pe mai multe planuri (chair am vazut ca mi se estompeaza vizibil cearcanele de sub ochi) si a capatat o functie ritualica dupa pranzul 'en famille'. Ma trezesc roz ca un bebe, cu ochii mici, asa cam in jurul orei 16 30, si activitatile derulate apres-dormir sunt facute intr-o stare de transa, din care reusesc sa ma trezesc cel devreme pe la 8 seara. Chiar blogging-ul valorifica mai multe resurse in aceasta perioada, desi risc sa preiau involuntar cateva teme cheap.

Nu explorez medical acest taram oniric, dar pot sa va spun ca e o adevarata terapie anti-stress, cel putin pentru mine, incat chiar a remarcat lumea ca am renuntat la cele mai depresive momente ale mele...am spus doar la "cele mai". Poate asta a fost un argument sa ma bucur mai mult de chestiile simple din jur, ce sa mai spun de plapumioara bleau si de pernuta. Trecand de la beneficiile personale, am incercat indirect macar sa induc o stare de buna dispozitie celor apropiati fara sa le explic cat de mult m-au inspirat in aceasta visele de dupa-amiaza.Take a nap!

Niciun comentariu: