luni, 11 februarie 2008

De-a dreptul

Gata cu somnul pana "dimineata tarziu", gata si cu noptile insomniace...Vai de capul ceasului biologic. Nu il incerc sa-l conving ca incepe scoala, fiindca s-ar crispa. Oricum, incerc sa-mi intru in ritm prin alte mijloace. Printr-o doza normala de vise si de ore pe mess, prin mai multa stapanire de sine in momente de tensiune, fiindca, slava Domnului!, o sa am destule semestrul asta.

In nostalgia ultimului week-end liber, pigmentat cu o iesire petrecareata si cu multe...intentii de a face ceva util, am regretat sedentarismul, dar mi-am propus o escapada. Dupa saptamana asta , ma abtin deocamdata de la comentarii cupidoniene, probabil ca voi avea mai multa vointa pentru de a parasi plaiurile natale. N-am smuls decat o promisiune de la 'supreme authorities', dar care m-a facut sa vad foarte departe. M-am si inchipuit adormind in tren cu capul pe rucsac si cu mana pe telefon, trezita de controlor ca sa fiu atenta la hotii de buzunare. Deocamdata n-am avut premonitii legate de destiantia calatoriei mele, nici de tovarasi de drum(sau poate, totusi...).
Si uite-ma visand la sfarsit de vacanta la ceea ce ar fi trebuit sa fie saptamana asta si n-a fost; deosebirea e, fata de alte vise intarziate, ca pe asta nu-l mai aman mai mult de o luna...maxim!
Incep de-a dreptul, si cu dreptul, o alternativa creepy la vacanta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Si eu planuiesc de mult sa fug in lume 2-3 zile fara sa stie mai nime de mine... chestia e ca nu o sa fug in lume ci putin mai aproape, si asta in curand... peste vreo luna si ceva... o sa merg sa revad un vechi prieten...
Singur... nu prea vrea sa merg in lume la plimbare... ma simt suficient de singur eu... nu mai vreau sa merg si pe coclauri singur! In schimb as prefera sa merg cu o persoana draga mie... si sa dormim in cort intr-o padure pe unde misuna ursuleti :)... ar fi palpitant :)