joi, 24 aprilie 2008

Spre sărbători

Uneori, bucuria vine din răsplată sau din har, dar se întâmplă ca o clipă fericită să vină din suferinţă, din răscumpărarea ei. Am purtat deplinătatea acestei zile până la apus. Simt că Sfintele Sărbători se apropie, simt că mă fac părtaşă lor, deocamdată prin pregătiri...culinare, de excursie, de visare...
Roadele au fost cât se poate de vizibile şi de apetisante. S-a frământat foarte greu cozonacul, dar a crescut şi s-a rumenit frumos('uriaşii mei' au să fie tare buni!). Pasca a fost puţin frustrată de succesul anterior şi s-a cam dezasamblat. Nu-i nimic, îi trece!
Anul asta am vopsit doar ouă roşii, nu tare multe, că nu o să le placă să fie cărăbănite 1200 km.

Am promis solemn că o să iau toate bunătăţile 'esenţiale' cu mine, atât cât să simt împreună cu cei dragi că sărbătorile sunt oriunde 'ca acasă'. Sper să termin într-un final să-mi fac bagajul, şi să-mi pun în ordine toate resursele de energie.
Pe curând! Pregătiţi lumina sărbătorilor în pace şi în împăcare, aşteptaţi bucuria Învierii cu inimă curată.