vineri, 18 aprilie 2008

Maraton statistic

Zi de mare alergătură, 1200km cu maşina, 2 revederi foarte speciale, cam 23 grade căldura(mă gândesc ce-o să fie la vară), mult somn pe maşină, penibil de puţin chef de shopping, cam 5 km de alergătură pe jos, prea puţin tupeu pentru Bucureşti.
Vroiam să mărturisesc aici un episod care mi-a reţinut atenţia pe tot parcursul drumului de întoarcere. Simt însă, că nu pot descrie decât într-un mesaj cu conţinut explicit ceea ce am simţit atunci, şi asta ar însemna să-mi spulber mie plăcerea rememorării(nu cred că strică puţin egoism) Atât pot spune, e vorba de o întâmplare repovestită mie, la care am luat parte, şi care a sunat mai frumos povestită decât întâmplată(sau, poate vroiam doar un bis, şi mi s-a părut)....de la ea trecuseră cam 6846 ore.

Cam aşa ar suna o melodie de atmosferă pentru maratonul de azi:

Nouvelle Vague - A Manner of Speaking

Niciun comentariu: