luni, 5 mai 2008

Pastila de luni

Am rămas de căruţă cu blogul pentru sfârşitul de săptămână, nu fiindcă am fost furată de nostalgie, ci fiindcă am luat chiar în serios cele 7 săptămâni până la bac...cifră fatidică. Oricum, eu zic că se pot face multe în timpul asta, de aceea mi-am făcut un program semi-semiriguros privind recapitularea...Începând de azi, m-am abătut puţin, dar, norocul meu, noaptea-i lungă.

Aaa...fază! A început şi şcoala, şi crăişorii de la noi din clasă se aşteptau să fie sărbătoriţi cu prilejul noi-inventatei Zile a Bărbatului...m-am referit la colegi, fiindcă ei au fost doar primii care mi-au amintit de o asemenea sărbătoare importantă. Pe parcursul zilei am mai fost atenţionată să urez "La mulţi ani!", şi chiar nu am putut să o fac doar cu formalism....fiindcă nu o astfel de urare merită tot timpul făcută din suflet.

Nu m-a enervat ideea de a sărbători barbatu', ci mijloacele prin care masculii o cer. Adică, faptul că două mărci de bere susţin această campanie de promovare a 5 maiului spune multe. Nu mi se pare drept ca echivalentul florilor de 8 Martie, pe care din fericire încă le primim, să fie berea, sau băutura în general. Probabil e o răsplată atât de virilă un pahar de bere, încât le-ar fi destul ca-cadou de ziua lor?! Bine, să acceptam asta ca fiind adevărat....Atunci, poate s-ar ridica un semn de întrebare pentru duduile care petrec cot la cot cu băeţii, la o halbă. Fiindcă eu consider în continuare că e degradant pentru o femeie să renunţe la nurii din dotare, în favoarea celor ...importaţi.(asta ca să nu comentez mai mult)
Hai să zicem că accept ziua bărbatului, dacă aş ştii că, măcar azi, atât Ei cât şi Ele sunt mai conştienţi de tabieturile care le sunt proprii, încât să poată sărbători mai...omeneşte.

2 comentarii:

convallaria_majalis spunea...

Total de acord!

Anonim spunea...

sa stii ca nu m-am gandit chiar deloc la aceasta zi a barbatului. pentru mine pana acum si cred ca si de acum inainte, ziua barbatului o sa fie pe 9 martie: cele 44 de pahare de vin :) si dupa cum vezi si tu femeilor li se asociaza floarea iar barbatului bautura. nu mi se pare corect!