vineri, 2 mai 2008

May I love my May?

M-am luat cu vorba, dar nu am uitat formalităţile de calendar. De data asta nu mai sunt formalităţi, fiindcă tocmai a început luna mai, preferata mea. Am atâtea amintiri frumoase legate de această perioadă a anului, încât nu ştiu căreia să-i dedic 2-3 flash-backuri comemorative. Totuşi, mi-aş dori să zăbovesc mai mult asupra unor episoade, asupra celor dragi ai mei care le-au făcut mult mai frumoase...la timpul lor.

Mi-am amintit că acum 5 ani am fost prima data la Sighişoara; de atunci m-a pălit sindromul castanilor din pieţele pavate, al străduţelor înguste, al turnurilor cu ceas . O să mă ţin de cuvânt şi o să vizitez cetatea după bac, iar la când o să ajung la pensie mă gândesc serios să locuiesc acolo. Încă îmi pare rău că nu este facultate la Sighişoara...

Niciun comentariu: