miercuri, 7 mai 2008

O foarte zi

Nici nu ştiţi cu cât entuziasm scriu acest articol. Nu îmi pasă nici cât de reuşit va fi, nici dacă lumea se va omorî să-l citească. Pot spune doar că azi am trăit împlinirea unui vis care până acum un an nu era decât ceva foarte abstract, de domeniul idealului. Reacţia la astă veste bună o simţeam zvâcnind în circumvoluţiunile cerebrale, ştiam că nu mai are mult până să izbucnească, fiindcă am crezut cu tot dinadinsul în ea....încă de atunci(acum fix 11 luni)
Ştiu că e doar un avânt spre necunoscut impulsul virtual pe care l-am primit pe mail, dar e şi o făgăduinţă împlinită, e dovada că am mers până la capăt.
Nu pot să gândesc mai mult în momentul ăsta, pot spune doar că aştept acea zi care în care să pot sărbători din plin bucuria, alături de cei cărora le sunt încă datoare pentru împlinirea ei.

Un comentariu:

Annonymus Nottarius spunea...

Mă bucur pentru tine.