duminică, 22 iunie 2008

Înainte şi după (II)

Acum e "înainte" rău de tot...Customized counter-ul meu arată 9 ore , mai exact 566 minute rămase până la marele "Bing!!!!". De fapt, azi îmi propusesem să vorbesc despre orice altceva decât despre bac. E, în fond, un punct de reper în destinul meu de elev, dar nu cel mai important. Pot spune că foartea sumara pregătire pe care am întreprins-o în ultima vreme m-a ajutat mai mult să gândesc în perspectivă, să înţeleg inutilitatea noţiunilor aprofundate şi importanţa 'bătăliilor' ce vor urma. Cel mai sănătos şi antistress gând în momentele astea, pentru orice absolvent de liceu, e imaginea vacanţei şi a huzurelii din facultate.
Mi-am verificat ordinea de intrare la proba de mâine şi mi-am găsit numele în dreptul unui frumos număr 23, similar cu data de mâine, care, însă, nu-mi spune mare lucru. Aaaa, totuşi e numar prim...pot avea eu funcţia unui număr prim în toată tărăşenia asta? nu pot fi 'prim' dar pot fi prima. Pur si simplu am încredere în mine la momentul de faţă, nu ştiu cum mă voi simţi peste exact 12 ore, când voi intra în sală, dar cert este că sunt mult mai multe lucruri frumoase la care să mă gândesc noaptea asta ca să scap de morcovul de atitudine. (deci, să fie clar, nu am morcov de 'slova-cărţii', ci morcov de atitudine, de tupeu!)
Urmăresc repriza a doua a unui meci....sec până acum (care mai de care mai latin pe teren). În fine, nu e decât un 'microb' microbist de moment, nu m-am reprofilat pe potato-couching la meciuri.
Ce-mi doresc pe seara asta e un gif animat proiectat pe un perete care să facă până mâine dimineaţă...
Oh, go on!
oh go on


Şi o dedicaţie.....caţie ...caţie... 'la toţi cei care dă bacu'! ..bacu ....bacu!




Morcheeba - Gained The World

şi, keep this in mind, nici nu câştigăm, nici nu pierdem lumea cu examenul asta...

Niciun comentariu: