duminică, 8 iunie 2008

Dimanche matin

...lene şi sictir, după un vis confuz.
E bine că s-a făcut vară de-a binelea, asta mă mai ajută să-mi reconstruiesc atmosfera şi reacţiile de vacanţă. Nu pot să cred că abia peste o lună voi primi binecuvântarea pentru somn de voie, durere-n cot şi lipsă de chef. Ştiu că o să treacă foarte repede, ştiu că nici măcar învăţatul nu mă împiedică să-mi iau liber de griji... totuşi, ceva inside nu mă lasă.
Am atâtea vise tulburi şi atâtea temeri, încât, ascultându-le şi supunându-mă lor, simt că ceea ce se petrece cu adevărat în jurul meu nu e decât un fragment dintr-o nuvelă ieftină. Poate de acea mă tem să mă avânt în nepăsare, poate de aceea mă voi opri aici.



Portishead - Undenied

Un comentariu:

Anonim spunea...

si eu iti doresc toate cele bune si mult succes in viitor. Iti multumesc pentru mesaj si sper sa am vreodata curajul (si sa-mi amintesc parola) sa recitesc fisierul word de 5 MB cu mailurile noastre cele vechi :)).