luni, 23 iunie 2008

Minus una

Fârtaţi, am păşit cu dreptul, deşi nu mă mai ţineau tocurile...
După o noapte convulsivă, cu gânduri deşarte(am visat că eram bătrână şi că începeam să mă tem de moarte....=vis horror), cu "costumaş' şel bun" am devastat răsadniţa de morcovi din faţa şcolii. Priveliştea lugubră, ceva gen Bacovia- Cuptor ..." Cei vii se mişcă şi ei descompuşi,/Cu lutul de căldură asudat", nu mi-a tăiat elanul, însă prea mulţi de 10 mi se îngrămădiseră în câmpul vizual ca un 'must do it'.
Punctul culminant a fost ceva de genul veni, vidi, valea... sincer, n-am prea citit textul, fi'ncă îmi chinuia circumvoluţiunile încă din clasa a 9a :"Fost-au cest Ştefan Vodă...şuap-şubidubap.."Ioi, tu, şi am vorbit şi liber, încât să menţin acel preţios eye-contact cu doamnili profisoari. Concluzia: Am 4 de 10 pe fişa de examen - 3 de la notă şi încă unul numărul beletului. Sincer, chiar mi-ar conveni să-mi meargă aşa şi pe mai departe.
A trecut, şi încă mă îngrijorează faptul că nu realizez că am intrat în bac...aştept pentru un argument mai concret probele scrise. Toată lumea keeps fingers crossed!

Niciun comentariu: