joi, 26 iunie 2008

Anticipasem...

multe reuşite pentru ziua de azi, începând dis-de-dimineaţă, când am reuşit să mă trezesc la timp pentru a ajunge la examen. Reacţiile mele fireşti în condiţii de stres s-au schimbat foarte mult în ultimul timp. Dacă am intrat fără nici cea mai mică urmă de morcov în sală şi mi-am pregătit discursul cu o măruntă stânjenire, dar am vorbit fără pic de trac, când să înmânez foaia de examen am început pur şi simplu să tremur şi să mă chinui să-mi ţin echilibrul pe tocuri.
Bineînţeles, ieşirea din şcoală mi-a fost glorioasă-inside, fiindcă nimeni nu se mai sinchisea de încă un 10, la câtă prestaţie inteligentă a fost zilele astea.
Cea mai firească delectare pe seara asta, semifinala de la Euro '08, nu mi-a adus mari surprize, fiindcă ştiam eu ce ştiam, legat de meine liebe Mannschaft. Totuşi, şoul n-a fost savurat pe deplin din cauza întreruperilor, dar victoria rămâne victorie. Promit să mă duc cât de curând la un meci al Germaniei, pe viu

smug

Niciun comentariu: