joi, 17 ianuarie 2008

Noi tendinte Emo

...si umbre, multe umbre printre noi si printre cei pe care ne-ar fi placut sa-i facem mai sinceri . Cautand un pretex mai bun de a ma intoarce spre mine, am gasit unanima dezolare pre-prevernala pe care o zaresc pe strada. De multe ori mi-am spus ca e doar iluzia mea, ca peisajul ...cu noroi e de vina pentru ca ne intuneca mutrele. Cred ca e ceva mai mult de atat, e obisnuinta de a vedea lumea in gri, pe care am deprins-o partial de la generatiile anterioare, dar pe care o cultivam asiduu, cu fiecare zi pe care o numim "banala".

Intr-adevar, mi-e greu si mie sa fac distinctia intre senzational si banal, intr-un oras in care nu prea se intampla nimic. Fiindca aici nu mi-am propus sa critic tarele altora, ci chiar nedumeririle personale, marturisesc ca de multe ori ma intorc de la scoala fara elan, doar fiindca imi place sa spun ca as fi putut folosi altfel timpul. M-am molipsit, ce sa fac...

Acreala si greata de pe figurile concitadinilor par acum in trend, poate fiindca au preluat tendintele emo, de la "case mai mari", unde unii tineri isi cultiva personalitatea pe smiorcaieli si insigne cu mesaje pro-depresie. De fapt, daca stau mai bine si ma gandesc, aceasta ar fi o veritabila pledoarie EMO pentru adulti, care nu isi permit sa afiseze look-ul morbid in public, asa cum o fac tinerii si, in schimb, isi iau fatza de "zile negre". Functioneaza pe baza autosugestiei si e molipsitor, caci pasind pe langa oameni cu capul plecat in pamant, aproape ca nu te poti abtine sa nu cauti un motiv sa fii in blue-trend. Ca niste actori slabi, care nu stiu sa isi intre in rol, ca unii care isi forteaza lacrimile, oamenii generatiilor emo actioneaza anti-Xanax. Probabil daca si-ar da seama ca in tarile civilizate si mai putin ipocrite, lumea cauta o consiliere psihologica pentru a preveni sau vindeca depresia, ai nostri emo ar rasturna trendul in favoarea unui smiley-look. Militez pentru acesta din urma, caci ar aduce solutia la multe din prblemele noastre. Pentru aplicarea retetei va recomand filmul "the Secret", sau macar script-ul acestuia : http://www.scribd.com/doc/265558/Secretul

Totusi, ca sa pastrez tendinta actuala, o sa va arat si cea mai emo poza a mea, pe care ati mai vazut-o .

Un comentariu:

I spunea...

I know.Timpii morti din metrou cand toti avem privirea indreptata spre un loc unde nu va intalni ochii altcuiva.Tip:Eu ascult muzica si citesc ptr scoala(doar fac o ora pana la liceu)....and smile:prin aprilie vei avea parte de o veste despre a bright future,not emo at all