vineri, 25 ianuarie 2008

Fashion for luck

E pe cale sa se sfarseasca o noua saptamana, si azi unda de shopping mi-a dat senzatia ca va urma un weekend plin.Am vazut poate prea multe vitrine cu reflexie falsa ca sa imi pot da seama care a fost efectul plimbarii la 'mol'. Ma uimeste chiar dispozitia mea pentru cumparaturi, ca alternativa la multe alte preocupari feminine. Am observat, totusi, ca ma pasioneaza mai mult ideea in sine de a reprosa designerilor si vanzatoarelor din mall, decat cea de a contempla toalele de pe manechine, sau din gramezile de la reduceri. Poate fiindca de prea putine ori imi cumpar haine care sa nu ma plictiseasca dupa ce le port de 4-5 ori. Asta fiindca purtate se molipsesc de... mine si am impresia ca imi conserv prin ceea ce port anumite atitudini. Nu o data am zis ca bluza asta "miroase" a stres, sau ca pantalonii nu se incheie fiindca sufera de nostalgie. De cele mai multe ori, insa, am preferat sa-mi spun ca am anumite haine care imi poarta noroc. Asta se intampla cu toate hainele si accesoriile pe care le purtam mai ales la olimpiade, unde, din pura intamplare, se intampla sa fac o figura buna. Pentru, concursul de mate de maine, as alege aceeasi bluza cu care am avut bafta anul trecut, dar s-ar putea sa se fi decolorat.
In fond, doar un proces de autosugestie...
Am multe planuri pentru astea doua zile, mai ales ca miroase a vacanta. Parca ma vad deja, undeva mai departe de casa, unde sa scap de mine si de gandurile de zi cu zi.

Niciun comentariu: