luni, 24 decembrie 2007

Un alt Craciun

Daca ati fost cuminti, sau daca va recunoasteti greselile, daca v-ati ajutat prietenii sau pe cei sarmani, daca macar ati plecat fruntea la durerea altora sau ati stiut sa zambiti trecand de suferinta, meritati zabava dulce a Craciunului, in belsug de bucurie.

Imi astept in tacere primii colindatori, sa le impartasesc bucuria unui nou Craciun. O sarbatoare a daruirii si a surasului, senina si cu pace pentru inimi. Am primit deja un dar de pret, de seara trecuta, pe care nu il pot impartasi decat cu gandul. Darul acela, mai mult decat toate, iertare si impacare, m-a linistit m-a facut sa uit de tacere. Am plans o lacrima amara, cateva de dor si apoi mult mai multe de bucurie.

Sper sa fiu vrednica de toate darurile care au fost randuite lumii prin Nasterea Domnului, si sa nu simt singuratate in jurul meu. Chiar de ar fi sa merg pe strada in aceste zile, din intamplare singura, nu voi vedea decat iubirea si impacare pe fetele tuturor. Imi va fi randuit si mie un vis care sa-mi aduca binecuvantare si multumire, si daca nu va fi Craciunul acesta, il voi astepta pe urmatorul cu tolba de daruri si colinde.

Niciun comentariu: