marți, 8 iulie 2008

Încă un "Tă-dăm!"

Uite că vacanţa mea nu poate rămâne anonimă. După o conversaţie destul de degajată cu o tanti de la Monitorul SV, iată ce-mi văzură azi ochii pe pagina 1 a ziarului:

Foarte hemoţionată, am cetit şi articolul încadrat în parametrii unei veritabile success story. Nu-mi permit să-l reproduc direct, vă dau un graţios link http://www.monitorulsv.ro/Local/2008-07-08
/Ei-au-luat-bacalaureatul-cu-10

[Puteţi comenta pe blog la mine, sau direct în pagina indicată]
Normal că eu nu puteam să nu dau la ziar poza cu crăvăţică făcută pentru promoţie. Nu vroiam să par dură, dar trebuia să mimez un rânjet. (acesta a fost un comment al pozei mele gen "haifaiv cu pretenţii)
În rest, viaţa mea de VIP de-o zi (chiar dacă Bunica va păstra departe de oala cu lapte ziarul de azi) se umple şi de alte evenimente cu efecte histrionice. După un control oftalmologic minuţios, s-a constatat că subsemnata needs horse- glasses , de fapt , doar glasses. Cu gândul de a căpăta circumstanţe atenuante i-am spus doamnei doctor că stau (doar) 6 ore pe zi la calculator. Evident, reacţia a fost pe măsura,vă daţi seama ce era dacă spuneam adevărul. Deci, bacul şi-a spus încă o dată cuvântul.Etapa următoare, destul de confussing pentru mine, a fost un amestec de agonie şi nervi. În primul rând nu puteam să îmi aleg nicio ramă din alea expuse, fie ele Dior, Diesel, Saint Laureant sau Bazar-like, fiindcă nu mă puteam obişnui cu ideea. (nici nu consultasem un ghid de modă, nici unul de recomandări pentru round face). Cineva a fost din nou de partea mea, şi am supravieţuit alegerii. Rezultatul o să-l vedeţi la o vineri-sâmbătă (probabil o bunicuţă new-age, cu rimless glasses-look...de fapt, orice, numai tocilară să nu-mi spuneţi că par).
E ciudat să îmi exploatez ochii la fel de intens şi după verdict, dar mai alarmant e faptul că îmi constat dependenţa de net. Colac peste pupăză, decanul de la Jacobs a şi iniţiat un proiect-blog(iar pe net!!!) în care să make Freshmen aware of what happens in the campus, before arriving there. Deci, urmează o nouă repriză de cercetări internautice. Eu stau tunned, voi faceţi cum vreţi.

Niciun comentariu: