joi, 3 iulie 2008

Înainte şi după (III)

Oficial am trecut de partea cealaltă a baricadei, în rândul oamenilor care au săvârşit "lauda fructului bine copt" şi au absolvit cursul de educaţie antreprenorială la botul calului, în ograda bacului. De pe la ora 2 pm încerc să mă conving că e gata, că afişarea rezultatelor va fi doar o fake-încununare a sfârşitului, că de acum înainte sunt oficial în vacanţă. Sunt într-o stare de semi-sevraj, în care nu pot lua cunoştinţă cu deliciile libertăţii off-bac şi cred că mulţi dintre colegii mei de suferinţă reacţionează la fel. După ce am aşteptat cu toţii ziua asta şi am privit de zeci de ori calendarul, tăind , bifând, marcând , acum, când am scăpat la liber, totul pare frustrant şi banal. Parcă nu ştii de ce să te apuci, ce să mai scanezi pentru mâine-poimâine, ce măsuri anti-babe-unfucked să mai iei.
Personal, am privit proba F, la Geogra, ca pe o scoatere din viteză a motoarelor afectivităţii mele pentru bac. Nu sunt patetică, nici pe departe, dar am simţit că, măcar azi, oamenii, subiectele, copiuţele nu mi-au stat împotrivă şi am putut să termin cu ambiţia celor 11 pagini scrise, la fel ca şi la română şi bio.
Acomodarea la viaţa casnică e cam stânjenitoare, şi pentru aceasta, toţi cei apropiaţi mie au încercat să-mi intre azi în voie. Dintre toate formele de răsfăţ recepţionate, cea mai delicioasă, din toate punctele de vedere, a fost surpriza mamei. Imaginea vorbeşte de la sine.
Adevărul este că am inventat un nou concept după ziua de ieri - aglăismul- care a fost îmbrăţişat de toţi membrii clanului căruia îi aparţin. Sunt convinsă că noul curent ideologic a căpătat deja proporţii printre bacalaureaţi. Clasa celor supravegheaţi de "babanebună" a fost supranumită "clasa-emo", fiindcă lumea chiar începuse să plângă pe la baie.Pericolul lamei fiind eliminat, astăzi victimele aglăiţei s-au numărat la proba de educaţie fizică. Parcă o văd pe euglenă în trening de bazar, lucind în fund, de la cât a fost frecat pe altarul sportului. Voi încerca mai târziu să obţin un interviu cu Blossom, care îmi va da detalii despre prestaţia simpaticei. So, stay tunned!
După-amiaza leneşă de vară se scurge încet, ca şi cum toate s-au petrecut de mult, cu cel puţin două luni în urmă. M-am delectat cu pepenele-aglaia şi am pregătit o tartă cu vişine pentru cei care vor să sărbătorească în stil cochet alături de mine victoria împotriva bacului.

Niciun comentariu: