vineri, 25 iulie 2008

Mulţănici

Sărbătoresc azi cel mai important eveniment anual din istoria clanului din care fac parte, mai exact 16 ani de când suntem în formulă completă. E ziua lui Prâslea (ar fi fost util ca înţelepciunea populară să găsească şi un alternativ feminin). Sunt om-de-bază în organizarea sort-of-party-ului, despre care garantez că va fi un succes. Cine mai vrea să vină astăzi la ziua lui Lemon este aşteptat să trimită un Instant Message pe YM ; astfel va intra în posesia unei invitaţii la petrecerea anivesară.
Nu vreau să spoil the emotional pleasure a evenimentului, fără a face nişte urări suroreşti. Mey, Magaduşă, să ştii că mi-ar fi făcut mare plăcere să îmi aduc mai clar aminte despre cea de-a 16-a aniversare a mea. Nu pot spune decât că pentru mine a fost un fussy dream, în care se amestecau bucuria falsă şi impulsul "breaking the law"(ştiu că-ţi place cântecul). Nu am adus vorba despre my 16th b'day decât pentru a te felicita că ştii să fii mai open-minded decât eram eu la vârsta aceea. Mai lucidă, mai handsome, mai echilibrată. Dacă o să continui pe drumul asta, dacă o să adaugi puţin self-esteem'n'confidence, ai toate şansele să rămâi o adolescentă veritabilă, un suflet tânăr. La mulţi ani!




Beatles - You're Sixteen

Un comentariu:

Anonim spunea...

La mulţi ani Magdei! Scuze de întârziere. All the best.