marți, 21 octombrie 2008

Şi următoarele...

Începutul prăpăstios al sesiunii s-a dovedit a fi mai puţin bloody decât mă aşteptam. Aşa cum spuneam mai devreme, odată trecut primul examen am simţit că pot să respir...cât pentru următoarele două din săptămână. Marele paradox a fost că la franceză unde n-am învăţat absolut nimic şi la (M)Ass Beliefs unde am învăţat o noapte jumate, am avut o prestaţie pe care nu doar eu o calific drept "high", ci şi rezultatele.
Nu se rezuma totul la 3 exămuţe...
Vineri seara o relaxare forţată s-a impus: party la "The Other Side", vestitul club(a se citi "bar") al universităţii. Spun "forţată" fiindcă era seară Arănbi, care mi-a priit doar în măsura în care 'oamenii mei' au impus atmosfera, şi nu muzica. Halul în care m-am zbânţuit ar fi avut un efect benefic asupra somnului din noaptea respectivă, dacă "Moving Party"-ul de vis-a-vis nu şi-ar fi cerut drepturile. Am adormit la 5.
Sâmbăta s-a lăsat cu morcov: risărci peipăr pentru International Institutions, ţidulă care, cică, are funcţia unui mid-term. Cum nu mă împac prea bine cu deadline-urile, am reuşit să termin de scris cu 10 ore înainte de ora limită, evident, pe riscul meu. A fost foarte interesant să citesc singurică în sala de lectură, şi să privesc pe geam la cross: nobila sudorificare a mobilzat o masă consistentă de masculi feroce dornici să-şi testeze rezistenţa pe 5 km de gâfâială în jurul campusului - o privelişte interesantă.
Duminică am fost complet absentă de la orice formă de manifestare academică. Mi-am rezervat timp de lene şi de văzut filme. Ză "girl evening", a cărui gazdă formală am fost (de fapt, camera mea), s-a lăsat cu consum masiv de pizza, ciocolată (Ritter Sport ...yummy) şi vin, în timpul vizionării unui horror sec - All Boys Love Mandy Lane - care nu mi-a mişcat niciun rid de pe faţă.
Efectele secundare s-au văzut de pe la începutul săptămânii...am binevoit a mă trezi doar cu 1 minut înainte de începerea cursurilor.... Un debut sprâncenat, de luni dimineaţă.


Niciun comentariu: