sâmbătă, 6 decembrie 2008

De Moş Nicolae

Am fost cuminte. Mi-e greu să cred că a venit decembrie, că îl aştept pe Moş Nicolae - pentru prima data cu ghetele nelustruite (fiindcă aici nu e vremea de ghete!). Încă mă complac într-o toamnă târzie, care nu arată a sărbătoare decât în vitrine. Turtă dulce, marţipan, ciocolată şi Glühwein - dulcele nemţesc tradiţional, dar arhi-împrumutat. Numai de la cât ambalaj sclipicios am văzut prin magazine mi s-a tăiat pofta. În schimb, visez la oala cu lapte acru şi la cozonac ca la o ambrozie menită biruitorilor sesiunii.
Darul academic pentru 5 ale lunii a fost 'încetarea' cursurilor şi declanşarea 'reading days' - perioadă de meditaţie şi alinare la umbra cafelei. Biblioteca deschisă până la 2 noaptea şi parcă aş face în ciudă examenelor şi aş sta acolo răsfoind albume de artă sau cărţi bune.
O să îmi placă mai mult şi micul dejun - la orice oră din zi, substituit chiar de cină.
Am reuşit şi performanţa de a putea adormi în orice oră din zi şi din noapte, fie chiar şi pentru numai 5 minute. Nu vreau să mă gândesc dacă voi adormi şi când voi merge cu colinda (câte 2-3 minute la fiecare gazdă), dar să vie ea vreme-aceea...




R.E.M. - Bang And Blame

Niciun comentariu: