marți, 30 septembrie 2008

Solidaritate studenţească

Sub sloganul " venit-a ziua de asalt" , mă alătur bobocilor studenţi, foşti colegi sau amici care mâine încep faculta. Cele 5 săptămâni pe care le am la activ ca studentă mă fac să privesc altfel ideea noului an universitar.Asta fiindcă situaţia devine albastră când ştii că peste două săptămâni începi prima sesiune. Nu, nu e amuzant deloc!...Prima şi ultima sesiune nu se uită niciodată:D
Îmi place să reflectez asupra dialecticii freshman-boboc. Eu, cică sunt freshman(-iţă....în variantă românească), adică "un om(?) proaspăt", teoretic. Ideea de "nou/proaspăt"e deja perimată, însă un boboc, nu poate ...îmbătrâni la fel de repede ca un freshman.
Aşa că...vreau să vă urez un an bun! Inspiraţie, răbdare, orizonturi largi, mulţi prieteni/prietene noi .Pentru cei din Bucureşti, aveţi grijă să nu cadă bila de pe ASE;pentru cei din Cluj, păstraţi-l pe Iancu pe statuie; ambele au o funcţie esenţială!
Big hug! Baftă!

Un comentariu:

Annonymus Nottarius spunea...

De ce ai uitat de dulcele târg al Ieşilor? Şi de UMF, sweet UMF, care ne ţine nouă loc de casă, şi căreia i-am putea foarte bine zice "Dura mater philistrorum"? Oricum, te condamn să bei un pahar cu vin, în sănătatea viitorilor medici. Baftă multă în sesiune. Să fie 1.0 pe toată linia. Te îmbrăţişez de la distanţă.