luni, 1 martie 2010

Primăvara

M-am trezit cu un februarie omis în arhiva de blog - o lipsă parcă mai justificată de data asta, tocmai fiindcă a lăsat ceva în urmă, ceva bun aş îndrăzni să zic.
Lupta cu gerurile, dusă până acum vreo săptămână, m-a călit pentru bătălia cu somnul, self-esteemul şi excesul de cafea. Am început un semestru cu fruntea olea' mai sus şi am cules deja roadele. Am intrat într-un alt sistem decât cel strict academic, şi poate împărţirea atenţiei la mai multe taskuri o să mă dezveţe de prostul obicei numit frustrare.
Până să mă obişnuiesc cu noi statuturi şi tipuri de isterie, ar trebui să îmi întorc mecla către primăvară...
A venit mărţişorul cu flori şi răsfăţ timid. Mă bucur de oamenii de aici cât îi mai prind prin Jacobs (curând o abordare mai sobră-slash-solemnă a temei...so, stay tuned), mă bucur de cei de acasă pe bază de countdown - da, luna asta voi păşi şi pe pământul patriei <=> supravieţuiesc prezentărilor/eseurilor/examenelor de până atunci. Cu starea de spirit de acum - efect de lună plină, înot de o oră, cafea şi noapte lungă înainte - aş zice "tătu' ghini" în perspectivă...
Şi vouă celor luaţi prin suprindere de ploi, soare, zăpada mieilor şi strănut astenic, să vă fie primăvara tot mai nouă şi mai tânără până dă în pârg. Să adunaţi flori şi zâmbete în spinare,cât să le puteţi duce până în Mai, ...şi mai apoi.




Niciun comentariu: