duminică, 21 martie 2010

Echinocţiu

Sunt unele zile în care îţi vine chiar să trăieşti. Căutând poate un echilibru între ceea ce ai vrea să faci pentru sufleţelul personal şi ceea ce ţi se cere la nivel ...contextual, ajungi foarte rar să fi mulţumit de ...ce iese.
Dar azi nu caut mulţumire...E soare proaspăt afară, flori şi copii jucându-se lângă fereastră, număr puţinele zile care mi-au rămas până la marea revedere a meleagurilor natale. (Mda, de data asta am bătut 'recordul' şi am bătut şi vestul EU vreo 8 luni)
Ca să umplu cele 7 zile jumate rămase până atunci, nu trebuie nici măcar să îmi muncesc coatele cu teme nesuferibile. Pomenesc de asta doar ca să îndemn lumea să se uite la An Education, al cărui screenplay o să îl review pe la o marţi, să citească ceva estetică analitică - Dewey's Art as Experience, de exemplu - prezentabilă joi, dar, şi în spirit de solidaritate cu mine, să se gândească la marile social inequalities din post-communist societies sau la consideraţii etice şi politice ale excluderii simbolurilor islamice din şcolile franţuzeşti.



Gata cu elanul academic, si cu reasoningul bazat pe "în veaţă trebe să înveţi", cel puţin pentru foarte Duminica echinocţiului, neîntinată cu schimbarea de oră, sau de mai ştiu eu ce invenţii postindustriale .
Sometimes there is so much beauty in the world...
Enjoy the video!


2 comentarii:

camelia spunea...

Salutare...stiu ca esti studenta la Jacobs si ma intrebam si eu cum e. Am fost odata colege de olimpiada de mate :)) (Camelia ma numesc) si de cateva luni bune tot caut persoane care studiaza in strainatate sa le descos si sa mai obtin ceva informatii. La ce faculty/department esti? :D Si cum e sa studiezi in Germania? Ma refer mai mult la living costs ca astea imi pun mie probleme momentan.

Arisme spunea...

Buna, Camelia! Ma bucur sa aud din nou de tine. Cred ca putem vorbi mai multe pe mess despre faculta: ana_dia89 ;)