miercuri, 30 iunie 2010

Iunie spulberat

Printre joabe, assignmenturi, mutări şi învârteli, am demarat o vară foarte împiedicată. Mă bucur că Bremenul se dezminte în privinţa vremii, şi am avut parte de soare în ultimele două săptămâni, destul cât să scot dejtu prin sandală şi să mă împiedic într-o fustă de in.
Mp3leru' e cel mai compassionate device de umplut drumurile singure până la lucru şi-napoi...mda, cam doar el. Când nici shuffle-ul nu mai merge calumea, şi ajung să ajung să îmi urăsc fostele piese preferate de la răs-ascultat, senzaţia de deja-vu-deja-vecu devine usturătoare...
Sfârşitul de iunie, măcar o dată la 4 ani, aduce câte o revelaţie ... fac din asta o regulă doar ca să marchez un jubileu destul de important pentru pozitia mea bipeda de astăzi...in simple terms. În runda asta, revelatia a fost pe fundal de tv series sau meci şi a fost doar ceva mai mult decat o constatare asupra împrejurărilor...singură, între bălării aproape halucinogene (iasomie, tei et al.şi strada pe care stau se numeşte ca atare, "Unter den Linden"), cu ceea ce se poate numi studenţeşte fonduri de topit pe nimicuri şi început de carieră corporatistă /research bifate, dar cu tot mai multe nemulţumiri şi never reachable goals... Fiindcă e greu de stiut unde e mijlocul, şi locul care se poate numi "pe val", cu atât mai greu cu cât te simţi undeva departe de ceea ce restul văd prin fundul ochilor tăi:P.
E încă mult de spulberat din vara asta încât să îmi simt şi eu gândurile mai sus. Aştept să se mai limpezească aerul, poate scot nasul şi prin stratul de ...real.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Bună Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea,sa iti acordam un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhispercom sau un email radiowhispercom@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

Bancuri spunea...

Buna, iti scriu pentru a-ti propune unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://bancuri.iasi365.com/ lasa-mi un comentariu cu titlul pe care il doresti si linkul tau.
O zi buna iti doresc