luni, 11 ianuarie 2010

Activităţi de vacanţă



După cum promiteam, am devenit un al doilea imdb, dar nu prin vizionare abuzivă, ci mai degrabă prin căutare dezorganizată de ratinguri. Drept urmare, mi s-a întâmplat ce se vede mai sus (culmea,mi se sugerează să devin imedebist aus Deutschland) şi m-am gândit să share.

Nu e singura activitate compulsivă pe care o desfăşor zilele astea. Mă ocup cu succes de somn, de cautat îndârjit de stagii(nu, nu mi-au ajuns 2 luni jumate vara trecută), cu reamenajat spaţiul, cu promisiuni de explorare a downtownului, dar în principiu cu statul degeaba. Am aflat rezultatul îmbucurător al celor 10 zile traumatizante de scris, am mai primit şi un pumn masiv în freză (de la viaţă), şi am început isteric să mă preocup de ce o să fac mai departe. Totuşi, e penibil să îmi pun astfel problema, când până şi bucuria unui lucru împlinit e înecată aşa de uşor de incidente random. Irelevant.

Am aflat că o să am un semestru plin, din nou, căruia o să îi supravieţuiesc cu la fel de mare dezamăgire.

Niciun comentariu: