luni, 10 noiembrie 2008

Full life

Dacă tot s-a terminat sesiunea de midterms, mi-am permis ....treacă de la mine!...o hyper-relaxare de weekend. După prestaţia de joi, la mate, şi cea de sâmbătă, la germană, am simţit nevoia de a ieşi în lume (a se citi "la-clătit-ochii-prin-vitrine"), şi n-am fost deloc dezamăgită de alegere. Poate doar puţin: inflaţia prematură de marafeturi pentru Crăciun, de ornamente, de moş crăciuni consumă câte puţin din adevăratul Crăciun. Dar, dacă privesc altfel, sărbătoarea şi vacanţa chiar se apropie, încât, chiar acum când scriu AMR-ul arată 999 ore până la acceleratul 1653.
Petrecerea aniversară de sâmbătă noaptea "s-a lăsat cu delta":lume pe care nu am vazut-o vreodată prin campus şi-a făcut apariţia din negurile sesiunii, petrecând în stil mare şi ... multicultural. Până acum 2 luni şi ceva mi se părea de neimaginat o "horă"pe RnB, jucată de toate rasele pământului (fără pieile roşii!); acum nu mi se mai pare...
Se pare că sub influenţa etililor, exponenţii tuturor culturilor reacţionează la fel: supralicitarea cu bere, lichioruri, chestii tari şamd. i-a făcut pe toţi mai...open-minded şi mai sociabili, sub diferite manifestări.Una extremă a fost o amnezie temporară care să te facă să uiţi engleza şi să începi să zici că vrei acasă pe limba ta. Toate acestea s-au întâmplat până la răzvrătirea vecinilor care ne-au convins doar să mutam petrecerea la "The Other Side" sau, după posibilităţi, în camere private. Atmosfera dictată de ritmuri techno (aşa se zice?) sau hip-hop m-a ţinut pe ring până pe la 3 jumate.
Speram să găsesc în cămăruţa mea un surogat de atmosferă familială, linişte, un ceai şi un dush fierbinte. Primul pas făcut peste prag m-a lăsat straight face. La "noi"(că estem două) în apartament se fuma shisha/narghilea, cu acordul colegei şi cu prezenţa extraordinară a doi dintre sărbătoriţii de la party. N-am acţionat pe principiul "ordine, disciplină şi rigurozitate", dar am calmat spiritele, deja îmblânzite de tiutun, cu un exerciţiu de diplomaţie.
Epilogul poveştii de ieri se extinde până în momentul de faţă: duminică, 10 ore de somn, cu pauze de bun simţ, pentru mâncare şi vorbit acasă. Colega, trezită din euforie, era gata să-şi facă sepuku dacă nu o iertam pentru cele întâmplate în zori. Am iertat-o,că altfel îi faceam eu voodoo. Încă o serată cinematografică mi-a ruinat iniţiativele măreţe pentru teme şi bună organizare a săptămânii. În schimb, am văzut Bankok Dangerous (Cage în rol de semi-Bond) şi Dirty Dancing 2 (normal, pe 1 nu-l văzusem) într-o atmosferă cozy cu iz de vacanţă...Ce să fac dacă n-am fost acasă de hram?!



martina topley bird, baby blue

Niciun comentariu: